Strona główna
  • pl
  • en

Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska

A+ / A-

Politechnika Łódzka przykłada ogromne znaczenie do zapewnienia jak najwyższej jakości na wszystkich poziomach i formach kształcenia w Uczelni. W 2008 roku uchwałą Senatu PŁ wprowadzony został  Wewnętrzny System Zapewnienia Jakości  Kształcenia w PŁ, który podlega ciągłemu procesowi  doskonalenia. WSZJK w PŁ obejmuje następujące obszary:

 - zapewnienie jakości kształcenia,
 - ocenę jakości kształcenia,
 - doskonalenie jakości kształcenia,
 - ocenę systemu zapewnienia jakości kształcenia,
 - doskonalenie systemu zapewnienia jakości kształcenia,
 - publikowanie informacji m.in. o programach studiów, organizacji i procedurach toku studiów, ocenach jakości kształcenia i akredytacjach.

W ramach Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia funkconującego na Wydziale, została powołana Wydziałowa Komisja ds. Jakości Kształcenia (WKJK) Kształcenia, Wydziałowa Komisja ds. Oceny Jakości Kształcenia (WKOJK) oraz Kierunkowe Komisje Dydaktyczne. WKJK oraz WKOJK zostały powołane jako organy doradcze dla Kierunkowej Komisji Dydaktycznej. Mają one za zadanie obserwację procesu zarządzania kierunkiem i wskazywanie potrzebnych zmian w celu doskonalenia kształcenia. WKJK opracowuje strategię kształcenia w jednostce; propozycje zmian w programach kształcenia dla prowadzonych kierunków studiów; opracowuje metody podnoszenia jakości kadry dydaktycznej; planuje i realizuje działania korygujące i zapobiegawcze.
WKOJK ocenia Wewnętrzny System Zapewnienia Jakości Kształcenia w jednostce; monitoruje  realizację zaleceń WKJK przez Kierunkową Komisję Dydaktyczną dla danego programu kształcenia, corocznie przygotowuje sprawozdania z oceny jakości kształcenia dla rady jednostki, przedstawia władzom jednostki wytyczne dotyczące planu naprawczego dla poprawy jakości kształcenia.
Zakres kompetencji i regulamin pracy Kierunkowych Komisji Dydaktycznych, WKJK oraz WKOJK reguluje Zarządzenie Dziekana Nr 2/2013.

Przepisy konstytuujące i regulujące działanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości oraz określające kompetencje organów uczelni i jednostki w tym zakresie, określają:

KALENDARZ


p w ś c p s n
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
p w ś c p s n
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
p w ś c p s n
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
p w ś c p s n
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
p w ś c p s n
1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
p w ś c p s n
1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
p w ś c p s n
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
p w ś c p s n
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
p w ś c p s n
1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
p w ś c p s n
1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
p w ś c p s n
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
p w ś c p s n
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
p w ś c p s n
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
p w ś c p s n
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
p w ś c p s n
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
p w ś c p s n
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
p w ś c p s n
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
p w ś c p s n
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
p w ś c p s n
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
p w ś c p s n
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
p w ś c p s n
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
p w ś c p s n
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
p w ś c p s n
1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
p w ś c p s n
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
p w ś c p s n
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
p w ś c p s n
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
p w ś c p s n
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
p w ś c p s n
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
p w ś c p s n
1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
p w ś c p s n
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
p w ś c p s n
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
p w ś c p s n
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
p w ś c p s n
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
p w ś c p s n
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
p w ś c p s n
1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
p w ś c p s n
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
p w ś c p s n
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
p w ś c p s n
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
p w ś c p s n
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
p w ś c p s n
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
7 kwietnia 2016

Najlepsi z Najlepszych … czyli WIPOŚ PŁ

Wiemy, że brzmi to odrobinę nieskromnie, lecz tym razem chodzi o program Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w którym, kolejny znakomity ...

więcej
23 lutego 2016

LabFactor otwarty! - dla wszystkich!

...zwłaszcza tych lubiących nowoczesne technologie, pokazy, doświadczenia, eksperymenty związane z wkraczaniem w erę zielonej gospodarki. Z myślą ...

więcej
1
2
3
8 marca 2017

Grantowe przedwiośnie

Czyli marzec 2017 i okolice w zbiorczym zestawieniu grantów, stypendiów i konkursów - opracowanym przez Centrum Informacji ...

więcej
2 marca 2017

Specjalności uruchomione w roku akademickim 2016/17

W związku z zakończeniem rekrutacji na studia II stopnia rozpoczynające się w semestrze letnim roku akademickiego 2016/17 zostały uruchomione ...

więcej
28 lutego 2017

Dyżur Komisji Stypendialnej dla Doktorantów rok akad. 2016/2017 sem. letni

Szanowni Państwo, zapraszamy na posiedzenie Komisji Stypendialnej dla Doktorantów oraz Doktoranckiej Komisji Stypendialnej przyznającej ...

więcej
1
2
3

Galerie zdjęć

  • Projekt Monsul
  • Koła Naukowe
  • Seminarium Poprawa efektywności energetycznej w perspektywie do roku 2020
  • XXII OKIChiP Spała 5-9.09.2016
  • Jubileusz 85 lecia prof.Cz.Strumiłło
  • Kamień węgielny LabFactor
  • Drzwi Otwarte w Lab Factor 5.02.2016 I edycja
  • Festiwal Nauki Techniki i Sztuki 2015
  • Wigilia 2015
  • Budynki
  • Konkurs Chemiczny 3 Wydziałów PŁ